Galeria osób popierających projekt Niewidomi na tandemach

Osoby popierające projekt Niewidomi na tandemach

Bardzo dziękuję Wszystkim, za wsparcie projektu „Niewidomi na tandemach”.

Jarkowi Braniek za przygotowanie zdjęć do publikacji.

Jankowi Warchałowskiemu za zaangażowanie.

Andrzejowi Markowskiemu za przygotowanie opisów do zdjęć dla osób niewidomych.

oraz szczególne podziękowania dla Piotra Frańka za ponowne nagranie audiodeskrypcji.


1. Hanna Banaszak. W ciasnym kadrze postać pięknej kobiety. Delikatnie rozwiane ciemne włosy. Twarz skierowana w kierunku prawego ramienia. Wzrok skierowany do dołu. Podparta na przedramieniu prawej ręki i łokciu lewej. Złożona dłoń lewej ręki na wysokości policzka. Palec wskazujący delikatnie dotyka lewego policzka. Jasne tło zlewa się z białą bluzką, uwidaczniając czerwone usta i bardzo delikatny makijaż.

2. Ewa Bem. Na tle fioletowo białej ściany. Na siedzisku granatowego fotela klęczy postać kobiety. Ma złożone dłonie, łokciami opiera się o oparcie fotela. Ciepły wzrok skierowany wprost w obiektyw.

3. Jakub Bielak. Zdjęcie portretowe, czarno - białe. Postać uśmiechniętego  mężczyzny. Zamknięte usta, roześmiane oczy. Jasna koszulka polo kontrastuje z ciemnym tłem. Okulary na czubku głowy.

4. Big Cyc. Obrazek czarno biały. Na białym tle cztery sylwetki mężczyzn. Ubrani w koszulki i kurtki. Mężczyzna po lewej stronie ma na głowie kapelusz w grochy. Wszyscy na nosach mają okulary. W prawym górnym rogu zdjęcia, czerwony napis (logo zespołu). BIG, litera i w wyrazie to strzałka skierowana do dołu. Pod spodem wyraz CYC. Druga litera C w wyrazie napisana jest odwrotnie brzuszkiem na zewnątrz. Na wyrazie CYC czarny napis 25 LAT.

5. Brathanki. W pomieszczeniu grupa muzyczna. W środku kadru postać roześmianej kobiety, opierającej się rękoma  o ramiona dwóch mężczyzn,.Trzech mężczyzn stoi po jej prawej stronie i trzech mężczyzn  stoi po jej lewej stronie. Wszyscy uśmiechnięci. Panowie trzymają ręce w kieszeniach. W tle ściana z ozdobną tapetą. Czarne kwieciste wzory na złotym tle. Na ścianie wisi rower retro pomalowany na złoto.

6. Czarno Czarni. W rzędzie postaci pięciu mężczyzn, ubranych w czarne koszule, garnitury i czarne meloniki. W tle czarnego pomieszczenia studyjnego widać mikrofony na statywach.

7. Anita Demianowicz. Egzotyczny ogród. W środku kadru na kamiennej posadce postać kobiety z rozłożonymi rękoma. trzy duże kolorowe papugi siedzą  na rękach i ramieniu. W tle drewniana altana i egzotyczna roślinność.

8. Golec Uorkiestra. Na białym tle  sylwetki dwóch  uśmiechniętych mężczyzn. Siedzą na czterech zespolonych fotelach teatralnych. Mężczyźni ubrani w niebieskie dżinsy i granatowe koszule. Na pierwszym fotelu od lewej strony stoi stary odbiornik radiowy.  Siedzący mężczyzna, opiera się o stary odbiornik radiowy prawą ręką. Przed nimi na podłodze stoją dwa instrumenty dęte blaszane  trąbka i tuba.

9. Krzysztof Hołowczyc. Postać mężczyzny siedzącego w ciasnym wnętrzu samochodu rajdowego. Zapięte pasy bezpieczeństwa, w dłoniach przed kierownicą kominiarka ochronna, zdjęta przed chwilą z głowy. Szeroki uśmiech. W tle wnętrze samochodu rajdowego i fragment stalowej klatki bezpieczeństwa.

10. Asia Jabłczyńska. Na czerwonej kanapie siedzi piękna kobieta. Jej ciepły uśmiech ozdabiają duże wesołe oczy i brązowe kręcone włosy, opadające na ramiona. Łokciem lewej ręki opiera się o oparcie czerwonej kanapy.

11. Krzysztof Jasiński. Sylwetka mężczyzny z krótko ogolonymi włosami i siwym krótkim wąsem, siedzącego w dużym stylowym fotelu. Postać lewym łokciem opiera się o oparcie fotela. Zewnętrzna część lewej dłoni dotyka  twarzy, sprawiając wrażenie, że mężczyzna delikatnie podpiera głowę ręką. Mężczyzna ubrany w czarny sweter. W tle bordowe pikowane oparcie fotela, z bogatym drewnianym zdobieniem.

12. KAT&R.K. Na scenie grupa muzyczna. Klimat koncertu hevymetalowego. W środku kadru na podeście ustawiona perkusja i perkusista. Przed perkusją, przodem do rozszalałej widowni stoi wokalista zespołu. Po bokach trzej  gitarzyści na szeroko rozstawionych nogach. Ich długie włosy spływają na ramiona. W tle ponad perkusją napis KAT R K i dym efektów specjalnych.

13. Michał Kościuszko. Postać młodego  mężczyzny, ubranego w kolorowy kombinezon kierowcy rajdowego. Na głowie czapka z daszkiem i logo sponsora. Wzrok wpatrzony w dal. W tle rozmyte zarysy fanów rajdów samochodowych.

14. Krzysztof Kosikowski i Artur Korc Szybka jazda, dwaj mężczyźni ubrani w biało czerwone letnie stroje kolarskie na czerwonym tandemie szosowym. Dłonie bez rękawiczek ułożone na uchwytach kierownic. Na głowach czerwono czarno białe kaski rowerowe. Prowadzący tandem z uśmiechem spogląda przez lewe ramię w kierunku obiektywu. Równy szary asfalt. W tle rozmyta ściana zielonego żywopłotu.

15. Jan Kozłowski. W środku kadru postać stojącego mężczyzny trzymającego prawą ręką kierownicę roweru szosowego. Sceneria zimowa. Po lewej stronie kadru dwa stopnie betonowych schodów. Po prawej stronie kadru kamienne filary ogrodzenia. Uśmiechnięty mężczyzna ubrany w granatową kurtkę i spodnie, na głowie czarny kask rowerowy. W tle skarpa porośnięta krzakami i śnieg.

16. Jolanta Kramarz. W scenerii letniego parku. Na ławce postać siedzącej uśmiechniętej kobiety pochylonej i obejmującej lewą ręką głowę dużego białego psa. Złączone kolana. W prawym ręku smycz. Brązowe włosy delikatnie rozwiewa wiatr. Na nosie ciemne okulary. Promienny uśmiech Pani i jej psiego przewodnika nadaje fotografii ciepły klimat. W tle bujna zielona roślinność.

17. Piotr Kula. Sylwetka żeglarza w ciemnym kombinezonie siedzącego na prawej burcie jednoosobowej łodzi żaglowej klasy Finn. Mocno wychylony poza burtę, w prawym ręku trzyma owiniętą na dłoni czerwoną linę napinającą żagiel. W lewym ręku zaciśnięty drążek sterowy. Na pierwszym planie rozbryzgi wody i grzbiety fal przecięte łodzią. W tle rozmyte zarysy fal i jasne refleksy świetlne.

18. Mateusz Kusznierewicz. Sylwetka młodego wysportowanego mężczyzny, ubranego w czarny kombinezon żeglarski. Krótkie włosy rozwiewa wiatr. W tle rozmyte zarysy masztów żaglówek W przystani.

19. Monika Kuszyńska. Kolorowy obrazek ukazuje twarz roześmianej kobiety. Czerwone usta, piękne białe zęby. Kobieta dotyka dłońmi uszu, tak jakby przytrzymywała słuchawki. Spogląda na dół. Grzywka opada delikatnie na czoło, przysłaniając fragmenty twarzy. Na części lewej dłoni widoczny tatuaż, przedstawiający kwiaty. Zdjęcie upiększają czerwone i pomarańczowe refleksy świetlne.

20. Artur Labudda. Mężczyzna ubrany w kombinezon motocyklowy. Siedzi na czerwonym kładzie. Opiera się lewą ręką o kierownicę, prawą trzyma na manetce przyśpieszenia. Na przednim reflektorze wisi  czarno czerwono biały kask. W tle teren zielony.

21. Czesław Lang. Zdjęcie portretowe. Na białym tle postać roześmianego  mężczyzny, w czarnej marynarce i białej  rozpiętej pod szyją koszuli.

22. Łzy. Na jasnym tle postaci sześciu członków zespołu. Na białym stalowym łóżku polowym bez materaca siedzi mężczyzna ze skrzyżowanymi nogami. Podpierając się rękoma za plecami. Obok na łóżku polowym siedzi wokalistka zespołu. Lekko pochylona do przodu, opiera się lewym łokciem o lewe kolano. Na nogach ma długie czarne kozaki, krótką spodniczkę i czarną nabitą cekinami kurtkę skórzaną. Czterech mężczyzn stoi za łóżkiem. Dwaj w środku z szeroko rozstawionymi nogami. Mężczyzna po lewej siedzi lewym pośladkiem na poręczy łóżka. Mężczyzna po prawej lewą ręką opiera się o poręcz łóżka. W tle po lewej stronie stoi studyjna włączona lampa na statywie .

23. Marcin Najman. Na pierwszym planie postać muskularnego młodego mężczyzny z krótko ogolonymi włosami, ubranego w jasną koszulę rozpiętą pod szyją. W tle rozmyte postaci uśmiechniętych kobiet.

24. Jasiek Mela W górskiej scenerii, postać młodego mężczyzny wspinającego się po skalnej ścianie. Uśmiechnięta twarz, na głowie biały kask ochronny. Ciemna kurtka i spodnie z długimi nogawkami. Napięta uprzęż, stopy zaparte w skalnej szczelinie. Lewa ręka wyciągnięta wysoko ponad głowę, dłoń zaciśnięta w uchwycie na linie. W tle las. Korony drzew oświetlone promieniami słońca i dwie osoby obserwujące wspinacza.

25. Lech Piasecki. Wizerunek mężczyzny rozmawiającego przez telefon komórkowy. W prawej dłoni zbliżony do prawego ucha telefon komórkowy. Pogodna twarz. Wzrok wpatrzony w dal. Jasne krótko obcięte włosy. Błękitna koszula rozpięta pod szyją.

26. Mikołaj Piekut. Portret młodego mężczyzny w jasnej koszulce. Pogodna twarz. Krótkie ciemne włosy. Wyprostowana postawa. W tle po prawej stronie kadru rozmyte zarysy półki z segregatorami.

27. Piersi. Grupa muzyczna na tle miejskiej fontanny, z której tryska w górę  kilkadziesiąt strumieni wody. Siedmiu uśmiechniętych, stojących w grupie, ramię w ramię mężczyzn wpatrzonych w obiektyw aparatu fotograficznego.

28. Zbigniew Preisner. Na ciemnym  tle, twarz zamyślonego mężczyzny. Lekko zmrużone oczy, wpatrzone w dal. Na twarzy krótki ciemny zarost.

29. Renata Przemyk. Postać pięknej stojącej kobiety. Ręce trzyma skrzyżowane przed sobą. Czarne włosy skrupulatnie upięte. W uszach duże ale za razem delikatne okrągłe kolczyki. Twarz ciepła, zamyślona. Ubrana w czarną zdobną w kolorowe kwieciste wzory bluzeczkę na ramiączkach. W tle nieotynkowana  ściana wymurowana z  dużej cegły.

30. Vincent V. Severski. Postać mężczyzny siedzącego na kamiennych schodach. Ręce oparte na kolanach, splecione palce. Spokojna twarz wpatrzona w obiektyw kamery. Siwy wąs i mała brudka. Na nosie okulary z ciemnymi oprawkami. Mężczyzna ubrany w brązową kurtkę z postawionym kołnierzem. Ciemne półbuty. Niebieskie dżinsy i jasny golf. Na głowie kaszkiet w biało - czarną jodełkę. W tle fragment ściany i zamknięte drzwi, w których odbijają się okna budynku z naprzeciwka.

31. Grażyna Staniszewska. Na szarym tle, popiersie uśmiechniętej kobiety ubranej w jasny strój kolarski. Na głowie szary kask kolarski, na bluzie granatowy napis Rajd Wisły i biało czerwony zarys graficzny Polski, w nim sylwetka rowerzysty na linii symbolizującej rzekę Wisłę.

32. Ryszard Szurkowski. W letniej górskiej scenerii postać mężczyzny w czerwono czarnym letnim stroju kolarskim z żółtym kaskiem na głowie. Mężczyzna opiera się rękoma o kierownicę i siodełko szosowego roweru przełajowego. Szutrowe podłoże w tle, białe słupki z czerwoną taśmą stanowiące barierę zabezpieczającą na zboczu. Szczyty gór w chmurach i fragmenty kierunkowskazów górskich szlaków turystycznych.

Widzimy sercem, działamy z pasją – razem na dwóch kółkach, dla lepszego jutra!